GalantWeb

Hranáč rally

Offline Trewor

Už mi fakt asi hráblo ale moc se mi zalíbil tenhle stařeček z kterýho by mohlo bejt levný rally auto nebo po kupě práce replika Galanta WRC.
A hlavně za rok už klidně veterán
https://auto.bazos.cz/inzerat/68612148/Mitsubishi-Galant-4wd.php

Měl jsem cestu na sever a mrknul se na něj a kastle je zdravá - někdy to bylo komplet odstrojený a nalakovaný, někdo to měl na závody a byly tam velký brzdy který v předu už nejsou, jsou tam coilovery, štelování odklonů, vyndanej 4G63T, nějaká závodní pal. pumpa s regulátorem tlaku s manometrem, zatáčení zadní nápravy....
Bohužel to bylo nešetrně přesouvaný ještěrkou a jsou zmandlovaný včechny dveře a vysklený okna na dveřích, vyházený sedačky...

Dalo by se to vůbec rozchodit?

1) motor
Dal by se na tu převodovku nastadit nějakej dostupnej? Třeba 2,5 V6 z kulatýho galant - 6g73
Nebo 1,6 z lancra/colta?
1,8 z kulatýho galanta

nebo něco ze space star/gear/wagon, 1g eclipse?

Nebo z kulaťáka motor i s převodovkou?

2) brzdy
je to překopaný na 5 šrobů a nasadil na to kola 5x112 takže asi 5x 114,3
Takže by asi šly použít kotouče z eclipse a dvoupísty ze žraloka nebo kulťáka?
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

nezbláznil ses..taky jsem se na něj díval..a upřímě to má větší význam než to co tu máš :D

Teď hodím dotaz do větru....
nešlo by přinejhoršim vyměnit motor včetně převodovky a pohonu 4x4 ze sedmičky na kasli šestky 4x4?
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Pepe

Chtělo by to porovnat foto prostoru motoru obou aut - zavěšení motoru a pak získat Draka , aby si vzpoměl , jak dával dokopy Dynamic.
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Pepe

Vypadá to na stejný motorový prostor a zavěšení motoru   :angry: , takže začněte hledat díly.  Galant E3x má jiné zavěšení kol než E5x .
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Jo v předu to má klasiku mcphersna jako lancery/colty....
No zejtra si o tom povíme víc ale s tím kolik za to ten vágnista chce by to mohlo být hodně zajímavý auto.
Pomoc draka...tedy minimálně znalosti by pro rozchození byly fakt k nezaplacení.
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Sir Dag

já si jenom říkám zd aby prostě nešlo něco z toho kulátáka dát do tohodle hranatého..třeba motor s převodovkou kdyby padli do systému tak jak se sluší a patří..bylo by to nejvíc super..
Přinejhoršim zda by se dali teda prohodit i nápravy...
Mno..chce to asi specifikaci..trewor...zí tra se budou dělat fota :D
Byl jsi můj první a v mém srdci zůstaneš navždy. 2.0 100kw 1997 MetalicBlue


Offline Drak

nápravy a vše okolo je úplně jinak. Podle mě byl systém u E39 více propracovaný a ještě se na něm neprojevilo šetření.  Motor po upravě držáků by tam šel z kulatýho dát. U převodovky by se asi musel přeměřit kardan na délku a jestli je i tisícihran stejný. Kulatý má stejný díly jako GT, hranaty jako 1G eclipse. 
Legnum VR-4 TypeS

Mitsubishi Legnum VR-4 EC5W (Zenki - 8/96-7/98 Chuki - 8/98-4/00 Kouki - 5/00-8/02)


Offline Trewor

Vzhledem k smrti kulaťáka z nej chci použít co jde k oživení hranáče.
Nápravy přehazovat nemá smysl ani důvod.

Pokud sedne motor s převodovkou tak budu muset pořešit na podvozku:
1) Jestli do 7g převodovky sednou E39 poloosy nebo do nábojů (který nejsou původní ale 5 díry) poloosy z 7g nebo by se musely svařit pasující konce nebo vyměnit náboje. Ale když poloosy z colta CA 1,6 šly do 6A12 z kulatýho (to so má VrakoVlk) tak doufám že nedělali moczměn a půjde to.
2) kardan pořeší kardanservis takže je jedno jestli se převaří čůro ze 7g nebo se upraví dýlka původního
3) náboje buď nechat 5díry což by umožnilo použití větších brzd ale zase spasování poloos, kotoučů, brzdičů....
nebo sehnat 4 díry co tam patří.

Takže by zbyla origo převodovka ke který bych si mohl sehnat 4G63T...ale to bude strašná darda a turbo a všechny hadice,chladič, vedení oleje, regulace tlaku...porod.

Pak ještě sedačku (doma má brácha 2 volný Recara z EVOlušna, nebo sedačku z kulatýho), okna dveří nebo celý dveře, nárazníky, jednotky a k nim klíče a další milion blbostí.

dag se plete....Tohle na sebe člověk při smyslech nemůže nikdy vymyslet :laugh:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Trewor

Po tom co hranáče chlapík prodal i když jsem ho měl zamluvenej(pár hodin před tím než jsem mu volal že ho fakt beru) jsem už házel flintu do žita, ale dostal jsem číslo na novýho majitele, kterej z něj chce jen nějaký díly(plasty ze dveří, blinkry, převodovku, pevnější zadní dif) a s největší pravděpodobností tedy nakonec skončí u mě :mellow:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Trewor

No buď přebejvá odvaha a odhodlání nebo schází rozum. Co z toho je blíž realitě vím, ale radši to moc nešířím :angel:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Trewor

Tak včera jsem se byl podívat na hranáče a bohužel ho stávající majitel rozkuchal na díly na svojí stavěnou VR-4. Jezdí vrchy a VR-4 má na svezení s historikama.

Je zpět na 4 šoubovejch nábojích včetně brzd (takže o starosti s brzdama a kolama míň, ale už tam nepůjdou velký brzdy), místo stavitelnejch tlumičů jsou klasický, vzadu je náprava bez řízení(zase o starost míň ale tohle blbost jsem chtěl). Ubyly blinkry a GTI plasty z boků.
A to je kámen úrazu. Pod prahovou lištou je to celkem zrezlý. :'(

Ale mohl by být můj za flašku. Což je moje druhá nejoblíbenější cena (první je za děkuju) a ze zásob by se daly sehnat obyčejný dveře, kapota (současná je snad 3x těžší než normální) blinkry, nárazník.
Prahy by šly vyvařit docela jednoduše. Je to jen ten spodní přehyb bočního plechu ke švu. Aspoň by to šlo udělat ze silnějšího nebo tam rovnou zavařit nějakej profil. Jinak tam koroze skoro neni.

Tak já teď nevim jestli ho vzít herdek :roll:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline GalantPD89

  • Full Member
  • ***
    • Příspěvků: 81

Offline Trewor

Dneska proběhla akce X.
7g jsme měli problém naložit jelikož byl už tak nízko že se zarážel prostředním tlumičem vejfuku o hranu podvalu a museli jsem pod kola dát prkna :roll:
A s hranáčem to bylo mnohem zajímavější.
Předání a naložení bleskový úplně v pohodě ale areál servisu do kterýho maj oba jít už byl zavřenej a domu mě s nim nepustili tak jsme ho složili naproti na parkoviště u školky. Levej přední kloub ale byl seřízlej a vypadl z těhlice a k tomu z trubek pro zadní řízení začal týc olej a né málo ](-:
Ještě na podvalu jsem to vyheveroval, rameno nasadil a přitáhl nahoru kurtou a díky navijáku na platu to šlo i v kopečku docela v klidu sundat.

Servo oleje muselo vytýct víc než je ve žralocích celkově. Fakt paráda to bordel uklízet. Přitom ještě na jižní spojce po nějakejch 25-30 km to neteklo.

Prostě parádně strávenej večer a dobrej start do projektu Galant VR-6
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Rob

  • Hero Member
  • *****
    • Příspěvků: 5206

Offline Trewor

Dneska to nebylo o moc lepší.
Ráno jsem vezl klíčky od 7g do servisu aby s tim mohli hýbat jelikož se tam kope a maj málo místa.
Hranáče ráno fotili měšťáci (je bez SPZ a okna zalepený plachtou) tak jsem provedl rychlou evakuaci na odtahovce na hlídanej parkáč na kterej vidim z práce.

Hranáči musim vyndat přední ramena, nalisovat tam nový čepy, rozchodit brzdy nebo aspoň ručku a vytahat trubky k zadnímu řízení který tam už stejně není a je v nich oleje jak na****.

Pffff to jsem si na sebe upletl bič ](-:
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

Vždyť by ses nudil a vymýšlel krávoviny - takhle aspoň děláš auto .Mno auto,  jo časem . :-D
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline Trewor

Tak už mam po nudění se.
http://trewor.rajce.idnes.cz/Stavba_6g_4x4_galanta_s_2,5_V6_ze_7g

S korozí je na tom bohužel výrazně hůř než to vypadalo. Hlavně prahy jak byly pod plastama.
Dneska jsem vylovil LP rameno a celou pravou polonápravu jelikož nešla povolit matička na mrtvým čepu do těhlice.

Apropó nejsou tam zadní brzdy. Půjdou tam z 7g?? Nebo ze žraloka? hadičky to má zakončený očkem, tak abych je nemusel měnit, by to chtělo brzdiče do kterejch půjde dutej šroub.

Jo a taky ty gumy na ramena na předku jsem našel zatim jen u auto matejček za víc než se mi líbí. Tak kdyby jí někdo našel za hezký koruny...
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4


Offline Pepe

 Tak pěkně upletený bič na sebe jsem dlouho neviděl   - až na ten seriál SOS cars. ](-: ](-: ](-:
三菱ギャラン  2,5l V6 24V  Hamilton Silver   reg.2001


Offline grafik