Vzhledem k smrti kulaťáka z nej chci použít co jde k oživení hranáče.
Nápravy přehazovat nemá smysl ani důvod.
Pokud sedne motor s převodovkou tak budu muset pořešit na podvozku:
1) Jestli do 7g převodovky sednou E39 poloosy nebo do nábojů (který nejsou původní ale 5 díry) poloosy z 7g nebo by se musely svařit pasující konce nebo vyměnit náboje. Ale když poloosy z colta CA 1,6 šly do 6A12 z kulatýho (to so má VrakoVlk) tak doufám že nedělali moczměn a půjde to.
2) kardan pořeší kardanservis takže je jedno jestli se převaří čůro ze 7g nebo se upraví dýlka původního
3) náboje buď nechat 5díry což by umožnilo použití větších brzd ale zase spasování poloos, kotoučů, brzdičů....
nebo sehnat 4 díry co tam patří.
Takže by zbyla origo převodovka ke který bych si mohl sehnat 4G63T...ale to bude strašná darda a turbo a všechny hadice,chladič, vedení oleje, regulace tlaku...porod.
Pak ještě sedačku (doma má brácha 2 volný Recara z EVOlušna, nebo sedačku z kulatýho), okna dveří nebo celý dveře, nárazníky, jednotky a k nim klíče a další milion blbostí.
dag se plete....Tohle na sebe člověk při smyslech nemůže nikdy vymyslet
Top Gear (Jon Bentley) o 8G Galantu: It´s a nice car for a nice people.
1999 8G Galant kombi V6 AT LPG, 7G E88A AWD AWS shnilotina na díly, 6g Galant 4x4 kastle, 1994 Colt CA 1,3 a Fiat Ducato 2,8TD 4x4